Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a72n 56N13o68v66á93k 6464604696173

Od té doby, co Petr Bílek přestal dělat šéfredaktora, jde úroveň celého časopisu do háje. Kdysi jsem jej odebíral, ale zrušil jsem předplatné, za ty peníze to nestálo. Ty sprosté demagogické útoky, které dnes Reflex provozuje jsou jen dalším dovršením úpadku kdysi výborného časopisu.

+1/0
16.1.2014 12:48

L33u91b43o65š 30C39h95l40u38m25s73k17ý 2140575838285

Souhlas, ale s těmi strážci demokracie jste mě skutečně rozesmál.

+2/0
16.1.2014 0:26

Z13d95e58n35a 39K58o42č97í 6755228121766

Vůbec nevím co kdo napsal, ale četla jsem v loňském roce 2 čísla Reflexu. Byla to žumpa a demagogie velkého rozsahu. Vůbec nedivím tomu japonci, že se mu ti redaktoři nelíbí. ;-)

+5/−2
15.1.2014 20:00

L61u37b10o71š 68C32h86l61u19m56s52k22ý 2450755348595

Asi před třemi lety jsem se o ten časopis definitivně přestal zajímat.

+2/0
16.1.2014 0:28

M66i64l51a54n 84S48l90a50v12í43k 5775744598444

Zkušenost říká, že zde napadanému fandit, správné jest.:-)[>-]

+4/0
15.1.2014 19:55

J89i17ř37í 29Č77u11m25p12e48l81í70k 5316186552531

Mladý autore,

Tomio Okamura musí, alespoň částečně vyhovět odpůrcům Zákona o obecném referendu, zejména z řad pravice a ještě, alespoň zčásti vyhovět ČSSD, které by

nejraději zmanipulovalo zákon tak, aby v podstatě byl bezzubý a nepoužitelný.

Ono to nejde všechno najednou. Až si na referendum trochu zvykneme a bude ve sněmovně trochu jiná sestava, tak se ty překážky zprava i zleva dají odstranit.

Důležité je, po 24 letech prosadit Zákon o obecném referendu tak, aby byl, alespoň reálně použitelný pro občany. Snad se to Tomio Okamurovi podaří a za to mu bude patřit dík!!!!!!!

+6/−2
15.1.2014 18:29

J46i89ř62í 34A81l41e20x70a 5566916235458

Starší autore, komunisto,

jaká je Vaše představa "jiné sestavy"?

+4/−3
15.1.2014 18:50

J59i68ř34í 54Č21u12m74p65e44l83í25k 5966336432631

Soudruhu Alexo,

jste na omylu, ale co s tím?

Jsou zabedněnci, kteří vidí všude komunisty, nebo si myslíte, že jste ještě v komunismu?

Vy se k nim řadíte, soudruhu?

+4/−1
15.1.2014 19:10
Foto

A26l69e82š 63P40r44e96s64l53e24r 5494764131792

Ale no tak. Reflex teď prodává sotva 20 000 výtisků, tak aspoň naštve Tomia, aby mu bezplatně udělal nějakou reklamu. Divím se, že zkušený Tomio na tuhle lacinou taktiku skočí...

+7/0
15.1.2014 18:21

M46a79r37e64k 64T64ů42m23a 4362588296432

Máte někde na to odkaz? Já mám informaci, že má náklad kolem 55 tisíc, nicméně přiznám se, že ta moje je asi čtvrt roku stará informace.

+1/0
15.1.2014 18:46
Foto

A88l18e61š 73P65r11e47s76l92e10r 5724374811112

Tak tohle vám nikdo neřekne, on je rozdíl tištěný a prodaný náklad. V tiskárně se dá nějakým způsobem ověřit ten tisk, prodaný náklad je ve hvězdách. Ale znám jistý časopis, který z 80% šel hned do sběru, ale inzerenti byli fascinováni tím číslem, řekněme 60 000 výtisků. A tenhle systém funguje dodnes, časopis má hlavní prachy z inzerce, ten prodej nic moc nevynáší...

+1/0
15.1.2014 19:32

M62a13r80e40k 71T34ů70m85a 4972148876422

Nevěřím, že by zrovna Reflex byl zrovna ten případ, většina článků tam je čtivá (podle mého názoru) a kupuji to každý čtvrtek. ;-)

0/−3
15.1.2014 20:50

S67y78l31v13a 42Š34p43o96r54k88o13v78á 9586489380364

ono 20 000 prodaných výtisků tištěného časopisu, který není prvoplánově bulvární či tzv. ženský, je docela slušné čísla...ale kromě tištěného a prodaného nákladu existuje třetí, pro inzerenty nejdůležitější číslo - tzv. čtenost (protože 1 prodaný výstik neznamená 1 čtenář - ale o něco víc)...a tu má Reflex téměř 300 000. Navíc se mi nezdá, že by z auditotvaných více než 50 000 klesl za 3/4 toku na 20 000 :-)

0/−1
15.1.2014 19:55
Foto

A85l45e16š 98P81r63e12s38l41e95r 5864934711132

Čtenost je to nejkrásnější číslo. Můj oblíbený časopis čte manželka, synové a jejich manželky, náš pes, sousedovic králíci a zaměstnanci sběrny druhotných surovin. Mnou koupený časopis si tedy přečetlo asi 300 čtenářů. Je to stejně důvěryhodné číslo jako usuzovat podle kliků, kolik si přečetlo lidí ten který článek třebas na blogu IDnes...

+2/0
15.1.2014 20:26

S19y57l84v32a 42Š68p55o89r67k48o93v84á 9556739100114

Možná byste si měl zjistit metodiku, jakou se zjiš´tuje čtenost...nemám na mysli to, co si vymyslí vydavatelé, ale Mediaprojekt...funguje až 20 let, metodiku má vychytanou a je všemi médii i inzertními psolečnostmi uznávaný

0/0
15.1.2014 20:31
Foto

A80l32e94š 44P98r61e96s88l59e14r 5754914701452

Se koukněte na jejich stránky. Sice něco tvrdí, ale berou za to peníze. Dáte víc, máte vyšší čísla, která nejdou ověřit. Zeptejte se nejbližšího trafikanta, jak jde Reflex na odbyt a získáte mnohem serióznější informaci...

+2/0
15.1.2014 21:19

S46y48l35v50a 78Š55p93o35r16k68o79v94á 9776679150954

Tak ještě jednou - Mediaprojekt je oficální a uznávaný výzkum, na jeho základě se vytváří i ceníky inzerce...žvásty typu jedna paní (jeden trafikant) povídal jsou skutečným odborníkům k ničemu...Když už nevíte, o čem je řeč, měl byste si alespoň zistit nějaká základní fakta...stačí kouknout na stránky Unie vydavatelů či přečíst pár čísel dvou odborných časopisů - Strategie nebo Media & Marketing

0/−1
15.1.2014 21:36
Foto

A17l38e38š 40P25r63e98s36l14e57r 5594954711372

Promiňte, neuvědomil jsem si, že ve zmíněných firmách pracujete. Ovšem vámi zmíněné tiskoviny nikomu nezaručí nic, ty dva "odborné" časopisy nikdo nečte. Unie vydavatelů mi připadá jako odborový svaz či nějaká multi-kulti organizace, co jen chce z někoho vydolovat peníze, aby mu pak mohla "poradit". Jenže taková rada náklad časopisu nezvýší a u Reflexu už vůbec ne. Pracuje tam ještě ta Doležalovic smažka?

+3/0
15.1.2014 22:44

S92y63l29v31a 12Š54p59o15r93k53o17v54á 9266359640134

V těchto firmách nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala (takže nevím, kdo ke pracuje) - zabývala jsem se kdysi českým mediálním trhem a byla jsem u toho, když Mediaporjekt vnzikal...ovšem za vše hovoří, kdy napíšete "...mi připadá..."Ano, připadat vám může cokoliv....Jenže kdyby to bylo opravdu na nic, myslíte, že by soukromé firmy dávaly do takového porjektu 20 let opravdu velké peníze? Mylsím, že v tomhle trh opravdu funguje - a kdyby to bylo na nic, těžko by vydavatelství, které zápasí s každou korunou, do toho ty peníza vrážela...A pokud se do něj zapojí všichni - tedy firmy, které si navzájem konkurují, tak se setsakra snaží, aby byla čísla co nejpřesnější a nikomu neubírala či nepřidávala...a právě proto ho uznávají nejen média, ale především zadavateéé inzerce  - a ti si své peníze a investice taky moc dobře hlídají

0/0
15.1.2014 22:55

P82a39v83e63l 96P47r62o40c30h81á49z98k46a 3312947963

8-o že není prvoplánově bulvární? Co to vzal do pařátů Šafr, je z toho akorát blesk dvojka Rv

+3/0
15.1.2014 20:48

S63y77l75v26a 75Š56p65o60r46k12o43v83á 9326699470724

no dneska v podstatě klasicky nebulvární médium (tak, jak bylo chápáno ještě v 90. letech) neexistuje - nemá šanci přežít, neb lid si to nežádá. Ovšem to, že se vám nelíbí, co píší, ještě neznamená, že je Reflex jako Blesk...koukněte někam na definici bulváru a pak porovnejte obsahově obě média - jsou totiž značně rozdílná. Pokud chcete mluvit o politickém bulváru - stačí kouknout na Parlamentní listy - ty definici bulváru jasně splńují

0/−2
15.1.2014 21:31

P70a10v73e30l 21P18r40o54c10h88á10z29k14a 3602677723

Nebojte, nedostatkem přehledu netrpím, Reflex jsem četl už jako puberťák, prababička si ho předplácela a schovávala. 

Na ten dnešní je škoda papíru a internetová verze si s Bleskem opravdu nezadá, že si navzájem inzerují, nebo dokonce publikují shodné články vám jistě neuniklo.

+3/0
15.1.2014 22:20

J58a19n 90H48a58n47á37k 6351725339268

On Tomio obecně umí pobavit :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UGFette7vOg

+3/−1
15.1.2014 18:10



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.