Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a22n 42N33o27v48á69k 6624564686453

Od té doby, co Petr Bílek přestal dělat šéfredaktora, jde úroveň celého časopisu do háje. Kdysi jsem jej odebíral, ale zrušil jsem předplatné, za ty peníze to nestálo. Ty sprosté demagogické útoky, které dnes Reflex provozuje jsou jen dalším dovršením úpadku kdysi výborného časopisu.

+1/0
16.1.2014 12:48

L23u19b43o53š 82C12h75l85u89m39s58k33ý 2730675858245

Souhlas, ale s těmi strážci demokracie jste mě skutečně rozesmál.

+2/0
16.1.2014 0:26

Z75d32e41n67a 84K46o56č86í 6675898101666

Vůbec nevím co kdo napsal, ale četla jsem v loňském roce 2 čísla Reflexu. Byla to žumpa a demagogie velkého rozsahu. Vůbec nedivím tomu japonci, že se mu ti redaktoři nelíbí. ;-)

+5/−2
15.1.2014 20:00

L76u31b27o69š 56C97h87l16u71m88s95k42ý 2890455158685

Asi před třemi lety jsem se o ten časopis definitivně přestal zajímat.

+2/0
16.1.2014 0:28

M84i48l74a47n 12S71l46a30v88í82k 5985664328754

Zkušenost říká, že zde napadanému fandit, správné jest.:-)[>-]

+4/0
15.1.2014 19:55

J63i82ř44í 98Č64u72m69p12e35l84í60k 5236346792891

Mladý autore,

Tomio Okamura musí, alespoň částečně vyhovět odpůrcům Zákona o obecném referendu, zejména z řad pravice a ještě, alespoň zčásti vyhovět ČSSD, které by

nejraději zmanipulovalo zákon tak, aby v podstatě byl bezzubý a nepoužitelný.

Ono to nejde všechno najednou. Až si na referendum trochu zvykneme a bude ve sněmovně trochu jiná sestava, tak se ty překážky zprava i zleva dají odstranit.

Důležité je, po 24 letech prosadit Zákon o obecném referendu tak, aby byl, alespoň reálně použitelný pro občany. Snad se to Tomio Okamurovi podaří a za to mu bude patřit dík!!!!!!!

+6/−2
15.1.2014 18:29

J51i32ř79í 76A70l48e92x52a 5966936405108

Starší autore, komunisto,

jaká je Vaše představa "jiné sestavy"?

+4/−3
15.1.2014 18:50

J38i85ř57í 41Č65u40m18p16e60l42í35k 5716456662591

Soudruhu Alexo,

jste na omylu, ale co s tím?

Jsou zabedněnci, kteří vidí všude komunisty, nebo si myslíte, že jste ještě v komunismu?

Vy se k nim řadíte, soudruhu?

+4/−1
15.1.2014 19:10
Foto

A62l23e33š 76P91r55e78s65l13e31r 5944824811212

Ale no tak. Reflex teď prodává sotva 20 000 výtisků, tak aspoň naštve Tomia, aby mu bezplatně udělal nějakou reklamu. Divím se, že zkušený Tomio na tuhle lacinou taktiku skočí...

+7/0
15.1.2014 18:21

M85a50r68e63k 43T82ů53m93a 4292298156282

Máte někde na to odkaz? Já mám informaci, že má náklad kolem 55 tisíc, nicméně přiznám se, že ta moje je asi čtvrt roku stará informace.

+1/0
15.1.2014 18:46
Foto

A29l56e26š 59P43r20e21s84l78e28r 5294124831312

Tak tohle vám nikdo neřekne, on je rozdíl tištěný a prodaný náklad. V tiskárně se dá nějakým způsobem ověřit ten tisk, prodaný náklad je ve hvězdách. Ale znám jistý časopis, který z 80% šel hned do sběru, ale inzerenti byli fascinováni tím číslem, řekněme 60 000 výtisků. A tenhle systém funguje dodnes, časopis má hlavní prachy z inzerce, ten prodej nic moc nevynáší...

+1/0
15.1.2014 19:32

M71a82r36e45k 81T57ů95m30a 4202738706382

Nevěřím, že by zrovna Reflex byl zrovna ten případ, většina článků tam je čtivá (podle mého názoru) a kupuji to každý čtvrtek. ;-)

0/−3
15.1.2014 20:50

S62y22l64v43a 92Š28p58o72r98k61o16v69á 9206839970134

ono 20 000 prodaných výtisků tištěného časopisu, který není prvoplánově bulvární či tzv. ženský, je docela slušné čísla...ale kromě tištěného a prodaného nákladu existuje třetí, pro inzerenty nejdůležitější číslo - tzv. čtenost (protože 1 prodaný výstik neznamená 1 čtenář - ale o něco víc)...a tu má Reflex téměř 300 000. Navíc se mi nezdá, že by z auditotvaných více než 50 000 klesl za 3/4 toku na 20 000 :-)

0/−1
15.1.2014 19:55
Foto

A91l65e47š 84P42r70e10s27l58e46r 5714184971182

Čtenost je to nejkrásnější číslo. Můj oblíbený časopis čte manželka, synové a jejich manželky, náš pes, sousedovic králíci a zaměstnanci sběrny druhotných surovin. Mnou koupený časopis si tedy přečetlo asi 300 čtenářů. Je to stejně důvěryhodné číslo jako usuzovat podle kliků, kolik si přečetlo lidí ten který článek třebas na blogu IDnes...

+2/0
15.1.2014 20:26

S81y55l31v80a 96Š55p51o84r10k70o39v83á 9686659230254

Možná byste si měl zjistit metodiku, jakou se zjiš´tuje čtenost...nemám na mysli to, co si vymyslí vydavatelé, ale Mediaprojekt...funguje až 20 let, metodiku má vychytanou a je všemi médii i inzertními psolečnostmi uznávaný

0/0
15.1.2014 20:31
Foto

A60l83e54š 13P63r71e88s37l66e62r 5944164961312

Se koukněte na jejich stránky. Sice něco tvrdí, ale berou za to peníze. Dáte víc, máte vyšší čísla, která nejdou ověřit. Zeptejte se nejbližšího trafikanta, jak jde Reflex na odbyt a získáte mnohem serióznější informaci...

+2/0
15.1.2014 21:19

S19y59l63v26a 16Š84p88o23r38k56o27v91á 9946189100724

Tak ještě jednou - Mediaprojekt je oficální a uznávaný výzkum, na jeho základě se vytváří i ceníky inzerce...žvásty typu jedna paní (jeden trafikant) povídal jsou skutečným odborníkům k ničemu...Když už nevíte, o čem je řeč, měl byste si alespoň zistit nějaká základní fakta...stačí kouknout na stránky Unie vydavatelů či přečíst pár čísel dvou odborných časopisů - Strategie nebo Media & Marketing

0/−1
15.1.2014 21:36
Foto

A15l86e12š 97P62r27e14s43l46e91r 5274634281112

Promiňte, neuvědomil jsem si, že ve zmíněných firmách pracujete. Ovšem vámi zmíněné tiskoviny nikomu nezaručí nic, ty dva "odborné" časopisy nikdo nečte. Unie vydavatelů mi připadá jako odborový svaz či nějaká multi-kulti organizace, co jen chce z někoho vydolovat peníze, aby mu pak mohla "poradit". Jenže taková rada náklad časopisu nezvýší a u Reflexu už vůbec ne. Pracuje tam ještě ta Doležalovic smažka?

+3/0
15.1.2014 22:44

S49y53l63v90a 20Š74p66o62r80k33o11v31á 9376369210674

V těchto firmách nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala (takže nevím, kdo ke pracuje) - zabývala jsem se kdysi českým mediálním trhem a byla jsem u toho, když Mediaporjekt vnzikal...ovšem za vše hovoří, kdy napíšete "...mi připadá..."Ano, připadat vám může cokoliv....Jenže kdyby to bylo opravdu na nic, myslíte, že by soukromé firmy dávaly do takového porjektu 20 let opravdu velké peníze? Mylsím, že v tomhle trh opravdu funguje - a kdyby to bylo na nic, těžko by vydavatelství, které zápasí s každou korunou, do toho ty peníza vrážela...A pokud se do něj zapojí všichni - tedy firmy, které si navzájem konkurují, tak se setsakra snaží, aby byla čísla co nejpřesnější a nikomu neubírala či nepřidávala...a právě proto ho uznávají nejen média, ale především zadavateéé inzerce  - a ti si své peníze a investice taky moc dobře hlídají

0/0
15.1.2014 22:55

P62a88v64e61l 74P92r18o44c14h14á25z26k33a 3872307703

8-o že není prvoplánově bulvární? Co to vzal do pařátů Šafr, je z toho akorát blesk dvojka Rv

+3/0
15.1.2014 20:48

S21y88l12v63a 11Š84p43o42r20k34o62v10á 9756359890924

no dneska v podstatě klasicky nebulvární médium (tak, jak bylo chápáno ještě v 90. letech) neexistuje - nemá šanci přežít, neb lid si to nežádá. Ovšem to, že se vám nelíbí, co píší, ještě neznamená, že je Reflex jako Blesk...koukněte někam na definici bulváru a pak porovnejte obsahově obě média - jsou totiž značně rozdílná. Pokud chcete mluvit o politickém bulváru - stačí kouknout na Parlamentní listy - ty definici bulváru jasně splńují

0/−2
15.1.2014 21:31

P75a83v13e62l 12P52r18o40c19h58á85z93k57a 3422737593

Nebojte, nedostatkem přehledu netrpím, Reflex jsem četl už jako puberťák, prababička si ho předplácela a schovávala. 

Na ten dnešní je škoda papíru a internetová verze si s Bleskem opravdu nezadá, že si navzájem inzerují, nebo dokonce publikují shodné články vám jistě neuniklo.

+3/0
15.1.2014 22:20

J62a89n 42H34a72n20á82k 6291555539378

On Tomio obecně umí pobavit :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UGFette7vOg

+3/−1
15.1.2014 18:10



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.