Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K90v91ě72t84o72s26l82a69v 70S27p55u24r48n80ý 2157590500642

Jen si tak říkám, kam až ta pravdoláska z majdanu klesne a kolik mrtvých ta úžasná věc přinese.

+2/−1
10.5.2014 22:20

T77e33r20e41z13a 30H54a12j52k39o36v64a 5127642834670

Blog mi pripada jako z Rudeho prava, pry to nebyl unos. Aha....to same by napsal Cvalin nebo Sustek a Hermanek.

+5/−6
10.5.2014 21:20

Z78d71e48n47ě37k 66Z46a85j75í58č17e29k 2853612258835

Takže popíráte, na základě videa které jsem postoval, že UK vláda nevraždila vlastní civilní obyvatelstvo? Z vás by mněl Stalin jisto jistě radost..

+2/−1
10.5.2014 21:32

P82e43t78r 55K31u63d36l70i30č88k58a 5132974315

Připojuju se k totazu pana Heka. Kdo střílel? Vy píšete (jako na Liveleaku), že ukrajinská národní garda. Jak to víte?

+2/0
10.5.2014 21:55

Z78d27e57n11ě94k 38Z11a42j45í91č70e93k 2573292858745

Uniformy jsou stejné jako používá ukrajinská NG.. Ale máte pravdu jistě to lze rozporovat. Ale v obdobném duchu bychom mohli rozporovat i ostřelovače, které poslal na demonstranty Janukovic.. Doufam ze se aljspon schodnem na tom, ze použití sily v rozsahu jako je vidět na videu, či ostřelování snipery na majdanu je nepřípustné, at za nim stoji kdokoliv

+2/0
10.5.2014 22:03

Z55d30e75n10ě93k 81Z75a34j63í80č49e68k 2293792658515

Shodneme

0/0
10.5.2014 22:04

P56e74t25r 71K37u25d66l67i63č95k68a 5332354555

Samo sebou, s tím nemám problém.

+2/0
10.5.2014 22:09

T63e41r87e53z63a 93H32a57j61k59o47v91a 5587472634840

Drza osobo, co tu pisete, ze by ze me mel Stalin radost?  Jste proste Cvalin nebo Sustek. To vas tak rozililo pata kolono ?

+1/−3
10.5.2014 22:40

Z70d17e75n13ě36k 92Z32a27j50í30č73e22k 2673152378225

Pouze jsem vám odpověděl"po vašem" :-)

+1/0
11.5.2014 0:34

J39o41s32e86f 19L81e87i16n14e92r 8887549637602

...a chyba lávky. Autor spadá do okruhu Svobodných.;-DR^

+1/−1
10.5.2014 21:34

T21e40r73e40z78a 27H13a60j42k94o36v60a 5417332624980

To je pro me to samy.

+2/−4
10.5.2014 22:41

P70a52v77e58l 84H54e53k 8737406173561

A kdo střílel?

+1/0
10.5.2014 20:55

M64i71l61a62n 53B10e47r68á41n26e41k 4540947874766

Teď jde už jenom o to kteří fašísti to vlastně útočí, jestli ti ruští ozbrojenci bez vojenských insignií, nebo jestli  ruští nacionalističtí fašísti,  kteří jsou podivně tak dobře vyzbrojeni že už sestřelili několik vrtulníků nebo nějací fašísti jiní. 

Putin jako loupežník vtrhnul na Krym nikoliv zachraňovat tamní Rusi, těm nikdo nic nedělal,  ale za účelem lupu, což jsou krymské přístavy za používání kterých musel platit a dokonce se tenhle nový Hitler nestyděl ani ukrást ukrajinskou flotilu, tenhle zábor dost připomíná naše Sudety, tam taky jeden Hitler zachraňoval české Němce, kterým nikdo nic nedělal.  Bohužel vedlejším efektem i bych řekl že úmyslným bylo zažehnutí ruského nacionalismu na Ukrajině a pokud se pamatuji takhle přesně začalo dlouholeté vraždění na Balkáně. 

Putinovi bohužel dnes nelze věřit v ničem, viděli jsme na Krymu podivné ruské vojáky bez insignií, tedy i tací Putinovi soldáti klidně dneska mohou úmyslně spáchat nějaký masakr na Rusech na Ukrajině  aby Putin měl ospravedlněnou  následnou agresivní válku a další loupení cizího území. Rusové,  co na těch záběrech šli z holýma rukama proti jakémusi střelci to mohli být i najatí Putinovi statisti. Jak už jsem psal,  v tomhle konfliktu záškodnickému loupežníkovi Putinovi s jeho metodami KGB nelze věřit už nic.

+6/−8
10.5.2014 20:02
Foto

O41t61t44o 41Č32e12r60n59ý 3295575467162

Vy teda máte fantazii!

+5/−1
10.5.2014 20:11

J94a48n 78C21h85r77á78s43t29e25k 7636801642533

Přímo neuvěřitelnou! Tohle se ani nedá nějak vážně komentovat.

+3/−3
10.5.2014 20:15

M56i30l47a35n 21B55e56r34á94n34e26k 4930107604256

Na tohle není žádná fantazie potřeba, pokud Putin bude chtít pokračovat v loupežnickém záboru,  tak zkrátka bude postupovat metodami KGB,  už takhle postupoval na Krymu, viz jeho vojáci bez insignií, už takto zákeřně vyzbrojil ruské nacionalisty a udělat nějaký ten masakr k ospravedlnění záboru to pro něj určitě problém nebude.  Velká fantazie je fantazírovat o řízené demolici mrakodrapů nebo zfalšovaných přistáních na Měsíci, takovéhle mostrozní akce nemůže zorganizovat nikdo ale nějaká provokace za účasti 10 hochů KGB tady určitě žádný problém nebude.

+1/−1
10.5.2014 20:21

J92a50n 75C74h30r14á49s25t62e59k 7896511412553

8-o A to Vy takhle sám? No Vy jste dobrej, Vy ho musíte odposlouchávat anebo mu přímo přes křišťálovou kouli vidět do hlavy, člověče!;-);-D

+1/−1
10.5.2014 20:28
Foto

O93t35t33o 85Č74e77r65n34ý 3125635457542

Víte, pane Beránku, že žádná média o agentech ruské tajné služby nemluví? Ne, že by tam nebyli, pár kusů určitě, a ty opravdu nepoznáte. Myslíte, že si vezmou kuklu a budou běhat po ulici a střílet? Myslíte, že je k tomuto cvičili? Že jsou tam i američtí agenti CIA A FBI, to se ví běžně a myslíte že rovněž běhají po ulici se samopalem? Myslíte si, že sestřelit vrtulník je něco tak hrozně mimořádného, že je k tomu potřeba někdo speciálně vycvičený? Nebo že by se nenašly nějaké osobní protiletecké systémy ve vyrabovaných skladech? Ona i RPG při trošce štěstí stačí vrtulník srazit nebo 20 mm kanón na BVP. O to jste neslyšel? A co by Putin dělal se zbankrotovanou Ukrajinou, když i EU váhá.

Zase doporučuji včerejší ČT24, politolog Martin Koller. Ono se Vám rozbřeskne.

+1/0
10.5.2014 20:39

T79e55r37e44z20a 57H74a92j13k62o14v90a 5227212104360

Takze je to FBI? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Tihle pisalkove, co pindaji o akci EU , CIA a FBI ani netusi, co je to FBI.

+2/−1
10.5.2014 21:22

Z21d12e35n79ě78k 67Z69a31j62í57č55e80k 2693642168655

Slečno Balcárová, to že se separatisty pomáhají Jaceňukovi konzultanti CIA je v zahraničních médií běžně dostupná informace.

+1/0
10.5.2014 21:40

T26e54r20e45z61a 58H68a76j40k40o29v82a 5337972154950

Me pripadaji ti separatisti nejak horsi nez FBI na Kyjevske Rusi....

+1/−1
10.5.2014 22:43

T19e95r13e49z15a 89H73a19j89k31o78v92a 5137642574510

PS: uz jsem to nasla: 

"Damian Marek Cygan Głos Rosji: Jaceniuk to agent CIA, kontrolowany przez scjentologów. t.co/G5CAW1Drcn -zapewne jego oficerem prowadz. jest Tom Crusie."

0/0
10.5.2014 22:44
Foto

O14t45t23o 81Č79e80r52n86ý 3145295837682

Ano, běžně dostupná informace, oficiálně potvrzená administrativou USA. FBI pomáhá prý proti zločinu. Což je asi na 100 let, ale k čemu pomáhá CIA? To snad víte i Vy, ne?

+2/0
10.5.2014 22:49
Foto

M70i65c80h56a66l 80S70a79d42í36l71e23k 6892620931573

Vítejte v informační válce. I když nejste naverbován, tak si zkuste uvědomit, že verbálně - tedy slovy - již pálíte / střílíte ... doufejme, že vaše zásahy nezasáhnou nikoho smrtelně ... vážně

+9/0
10.5.2014 19:16

Z23d54e94n59ě59k 75Z94a29j77í31č36e47k 2393312928475

Vynasnažím se. Děkuji za osvěžující komentář:-)

0/0
10.5.2014 19:19

P18e12t39r 56B94r17o79d22s11k62ý 5926903895289

...... konečně se rozplynuly veškeré pochybnosti kolem 11. září. Dlouhodobým studiem fotografií,  pořízených "prý?" z místa tragedie v den útoku a ve dnech následujích, jsem dospěl k jednoznačnému závěru,- "dvojčata" jsou v pořádku a tyčí se nad NY v plné své monumentální kráse. Fotografie jsou naprosto nedúvěryhodné !! Nikeho z těch blbců v tem kalupu nenapadlo foto opatřit daty ve formátu EXIF !  

(zkoumám další fotky a rádoby "autentické" záběry z jiných událostí, budete překvapeni, k jakým závěrům se dá dojít, pokud nemáte k dispozici data ve formátu EXIF!)

+3/−3
10.5.2014 18:49

T32e29r14e57z67a 36H97a56j30k41o44v87a 5187572784410

To to z efurt stoji, je jen dilo prohnilych kapitalistickych zoldaku, EU a FBI. !!

+1/0
10.5.2014 21:23

P32e47t29r 91B11r87o10d11s66k32ý 5366723395559

.... ano, plně se ztotožňuji s Vaším názoren, jen sem to nechtěl prezentovat takto otevřeně, - dík za podporu, ... jsem s Vámi, buďte se mnou !

0/0
11.5.2014 0:00
Foto

P28a37v91e78l 73D15v16o94ř43á83k 5889395704160

Naprostý omyl. Za příslušný obulus jsem i před soudem ochoten odpřísáhnout, že na vlastní oči jsem žádná dvojčata neviděl, na vlastní oči jsem neviděl, že by do nich narazilo letadlo a vůbec - jděte se tam podívat dnes - nic tam nestojí.

Čili od samotné stavby těch budov až po jejich údajné zničení je to vše manipulace imperialistických štváčů, aby zastřeli skutečnost, že USA se hroutí pod tíhou vlastních ekonomických problémů.

Pan Brodský se navíc poprvé v životě doslechl o datovém bloku v digitálních fotografiích, a nedá mu to spát. Prostě ne a ne skousnout, že to ty foťáky a mobily dělají automaticky a tudíž to tam nikdo nemusí lepit ručně.

Moc pěkný film je Titanic. Podle pana Brodského museli celou tu loď postavit a pak nechat potopit - tolik škody! Taky ten hrad v Bradavicích z Harryho Pottera - to bylo nějakých kamenných kvádrů, než to kulisáci postavili! A vezměte ty brontosaury a draky - co to dalo těm kaskadérům za práci, než se nasoukali do těch pracně ušitých oblečků a pak poskakovali před kamerou, mavajíce ocasem a chrlíce oheň! A ani tam nejsou vidět žádné provázky a táhla.

+2/0
11.5.2014 16:40
Foto

J19a74r25d77a 33N11o61v36á67k 7633554915733

Zkoukl jsem zdroje a:

To samí jak v Libanonu, kde snipeři začali odstřelovat izraelské jednotky v jedné ulici a civilisté namísto, aby se schovali vyšli na balkon a sledovali jak zabíjí (byli v základní vojenské službě ti izraelští vojáci) - Tím že vyšli na balkon znemožnili eliminovat cíl jednotkám a naopak se blížil konec jejich popravy. Ostatní vojáci začali pálit na slepo nebo na identifikovaná místa se snipery a RPGéčky. Ovšem jednomu vojákovi "cuklo v hlavě" a začal pálit do všech lidí, civil necivil, kryjou palestince, to jediné se mu honilo hlavou, vzal kolegovi těžší kulomet než měl on sám a vběhl do palby a sám pálil jednomu kam. To co popisuji je zde v této povedené animaci:

 http://www.youtube.com/watch?v=Xi5vfipPVeI

X

Budme rádi že nikomu z jednotky Ukrajinských sil "necuklo v hlavě"

+6/0
10.5.2014 18:37
Foto

J84a30r74d56a 34N50o24v46á11k 7133284275173

CO JSEM VIDĚL NA VÁMI DOLOŽENÉM VEDEU !!V

První video 02:07 až 02:15: Jde vidět muž kryjící se za civilisty a střílící z revolveru po nejspíš Ukrajinských vojácích.

X

O CO JDE VÁM ?

Nejspíš jste si všiml jen mrtvého civilisty. Co z toho usuzujete je nepodstatné, protože nevíte jestli byl civilista.

X Česká média? ;-D U nás polovinu médií vlastní Amíci a Rusáci, tu druhou soukromé osoby napojené na jedny či druhé. Článek Rv mohl jste sem dát jen odkaz na videaR^, stránka ze které odebíráte videa píší anonymní osoby, toť vše z mé strany.

+7/0
10.5.2014 18:21

M34i23l72a14n 23R76a86d47e74k 3977676791791

rozdil mezi zadrzenim a unosem, zadrzet vas muze leda policie, a musi k tomu mit duvod nebo vas musi do par hodin pustit. Kdyz vas zadrzim ja, je to unos.

+2/0
10.5.2014 18:03

I65v69a97n 61R45a54č32e90k 8685926394654

Vy víte, kdo je na těch videjích fašista? Jak to poznáte?

+10/−1
10.5.2014 17:44
Foto

P70a32v45e92l 45D69v11o11ř46á62k 5869375984820

Stranickým úhlem pohledu.

+11/−4
10.5.2014 17:46

Z74d36e13n86ě67k 39Z12a11j59í54č52e70k 2473562948705

Na cestě k západnímu míru, lásce a demokracii neváháte sáhnout k nástroji, který nazývám odzbrojující blbost. Je to vlastnost diskutéra vypotit tak nesmyslnou otázku zaobírající se tvarem kruhu, že na ni nelze běžně reagovat.

+7/−3
10.5.2014 17:49
Foto

P40a76v12e13l 22D40v33o60ř46á98k 5849155524610

Mně se odpověď povedla. Ovšem i expréza Václav Klaus by řekl, že je to ale opravdu velmi, velmi špatně položená otázka.

+2/−2
10.5.2014 17:53

I82v39a31n 42R52a72č45e26k 8315916184754

Pane Zajíčku, je to jednoduchá a řekl bych i logická otázka reagující na váš nadpis, který je trošku hloupoučký, proto se vám asi zdá hloupá i má otázka....

S tím "západním mírem" jste to taky dost zazdil:-)

+4/−2
10.5.2014 17:56

Z60d15e26n43ě66k 88Z69a22j12í49č38e24k 2773312748305

máte pravdu. Přeci jen jsem měl místo západním mírem, argumentovat "Euromírem"

+2/−3
10.5.2014 18:05

J56o46s95e58f 38S23l38a30v77í38č80e44k 4653246426443

Víte co mě nejvíc mrzí? Není to tak dlouho co jsme hlásali ti největší hovadiny ve prospěch SSSR, dnes jsme otočili a hlásáme ještě větší hovadiny ve prospěch USA. Ten plurál je nepřesný. Takto se chová pouze naše vláda, a je jedno jsestli je v čele pravice nebo levice. Zkrátka je mi z toho z blití a začínám se domnívat, jestli skutečně máme na to být samostatným státem bez toho, aby naši představitelé lezli někomu do zadku.

+6/−3
10.5.2014 17:00
Foto

J23o51s27e31f 21B18a83r16a82n77k41a 8369922

Nevidím to tak černě. Před tím musela naše republika dělat jento co chtěl SSSR. Dnes můžeme "hlasovat" třeba proti USA nebo proti EU a nic se nestane.

+7/0
10.5.2014 18:12

J35a82n 23C58h17r94á52s62t36e40k 7936891822973

No právě - nic se nestane. Takové hlasy nebudou a nejsou brány v potaz. Takové hlasy se ani nepočítají. Přinejhorším se hlasování bude opakovat tak dlouho, až je výsledek přijatelný a ten jediný správný.:-/

+1/−5
10.5.2014 18:52
Foto

J53o46s52e90f 90B40a53r18a94n52k42a 8929622

Raději opakovat něž okupace.:-)

+4/0
10.5.2014 18:54

Z20d22e45n79ě15k 42Z76a25j12í50č50e75k 2403442908755

Nerespektováním názorů druhhých sami sobě kopeme hrob a k okupaci se přibližujeme..

+2/−1
10.5.2014 19:47
Foto

J98o36s40e79f 63B75a21r39a45n47k72a 8829222

Samo, že jsem kapánek přeháněl proto jsem dal to hlasování do uvozovek, Jinak mám mám za to, že za nechození sproudem nám nic nehrozí. Viz hlasování třeba proti Palestiné jako jediní z EU nabo nepřijetí fiskálního paktu za minullé vlády.

0/0
10.5.2014 20:13

J47a43n 52C73h27r37á60s85t89e27k 7586481162763

Umíte reagovat mnohem lépe.;-)

0/−2
10.5.2014 20:05

J47a25n 60R20á75ž 1779953644170

Čí okupace? Zažili jsme jich několik!

0/0
10.5.2014 23:35

Z93d30e79n96ě73k 11B36á41r25t49a 6634267609324

Mlčí i Hlas Ruska....ani tam se nic nepíše.Jinak jsou celkem "objektivní" dnes tam jeden Váš kolega "politolog" hodnotil celou situaci na Ukrajině jako přímou agresi USA proti Rusku...;-)Jen bych Vám připomněl, že naše média mají soukromé vlastníky,nejsou státní ani nepodléhají cenzuře a každé video, které je možno shlédnout nemusí být pravé.Nezapomeňte, že ruskou propagandu nedělají žádní amatéři...Vy si opravdu myslíte, že co jste napsal je objektivní, ve skutečnosti používáte pouze informace, které se Vám hodí.Podávat nešťastnou událost v Oděse jako "vyvražďování" mluví samo za sebe...to už opisujete ruskou propagandu.

+15/−5
10.5.2014 16:43

Z26d91e37n24ě38k 82Z74a29j13í85č78e55k 2323502278915

Zpochybňujete tedy autentičnost nahrávky? Mohu vám poskytnout další natáčené na stejném místě z jiné kamery. Ale myslím, že ruskou propagandu vidíte i pod postelí, čili by to bylo marné. Jen mi povězte, pochyboval jste takto i o fotografiích a videích z majdanu? A pokud by následující dny ukázaly, že jde o pravá videa, odsoudíte ukrajinskou armádu, nebo budete hledat další výmluvy?

Vyšetřování v Oděsse prokázalo, že lidé uvnitř zemřeli na střelná zranění, na uškrcení, otrávení či ubití. I kdyby však byli jen upáleni, termín "vražda" je na místě. Zda se vám to líbí nebo ne jen svědčí o tom, jak nestranný jste.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Vra%C5%BEda

+8/−3
10.5.2014 16:50

Z84d47e45n17ě21k 58B77á72r44t35a 6664117669214

Vy si opravdu myslíte, že žádná ruská propaganda není? Přesně tak se pozná dobrá propaganda, ta musí být neviditelná a její oběť si musí myslet, že uvažuje samostatně.;-)Propaganda a lži jsou na obou stranách, pravda umírá v takové informační válce první.Vyšetřování v Oděse odhalilo spoustu nejasností a pochybností, ale Vy už máte svou "pravdu"...verzi, kterou hlásá ruská propaganda.

+7/−4
10.5.2014 16:59

Z91d47e63n49ě41k 17Z89a97j49í42č65e76k 2373942598385

To jsem ani nikdy netvrdil, nevkládejte mi do úst to, co byste rád slyšel. Ruská propaganda samozřejmě existuje. Tato videa jsou ovšem autentická, což pozná každý, kdo se častěji dívá na liveleak.

Ono vyšetřování v Oděsse a jeho závěry jsou vyšetřováním a závěry Ukrajinců. Nejedná se tedy o ruskou propagandu, ale dobrý pokus. Místo propagandy jste zvolil demagogii, to je také možnost.

+4/−5
10.5.2014 17:07



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.