Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R19o66m54a79n 96K20o63z24e36l

1. 12. 2014 19:40

No jo, kdysi Klausův mluvčí nebo co vlastně byl Hájek také tvrdil, že kouření neškodí, prý to ještě nikdo jasně nedokázal.

0 0
možnosti
AZ

Miloš to zdokonalil a prohlásil, že neškodí kouření po 27 roce.

0 0
možnosti
AZ

Vy jste někde slyšel, že jsem včera udělala krásný bobeček? No nevím, jestli byste ho chtěl vidět.:-/

1 0
možnosti
ZZ

Dobrý večer :) Za použití vašeho jména se omlouvám, ale ono je takové krásné České :)

0 0
možnosti
Foto

;-D Jen jestli nejste málo radikální. ;-D

1 0
možnosti
JK

Můžete mi říci co na tom kouření je tak extra? Kdybych po cigaretě viděl třeba loď co má místo plachet motýly, tak bych ten boj proti zákazům kouření chápal, ale takhle? To už je lepší přestat a tetelit se zlomyslností "Ha ha ha, máte míň peněz k rozkradení"

0 0
možnosti
ZZ

Já neříkám, že je na něm něco extra. Pouze říkám, že to že se někdo rozhodne provozovat kuřáckou restauraci,hospodu atd je jen jeho věc.. Kouření jako takové považuji za hloupost. To na tom,ale vůbec nic nemění. Za hloupost a za nudu považuji třeba i ženský voleyball, nebo telefonní hry s microplatbami, Jíst ovar, nebo souložit s osobou stejného pohlaví... Ale nic mně do toho není ...  Taky jsem se to snažil prezentovat jako recesi ...

3 0
možnosti
TV

Tak jsem to dočetl až do konce. No napsat, co si o tom myslím, tak se mi to smázne. Ale podle toho, co se tam píše, tak ty budeš hodně zamindrákovaný kuřák, co si myslí, že kuřáci=zábavní, nekuřáci=nudní. Chlapče, možná až vyrosteš z téhle debility, tak zjistíš, že toto může říct jenom člověk poněkud jednodušší.

3 3
možnosti
ZZ

Já vycházím z toho, co píše celá řada nekuřáků obhajující tento zákon.. Většinou si stěžují na to, že v nekuřáckých podnicích, není dostatek zábavy.. A proto je třeba udělat i ostatní nekuřácké, aby tam mohli a užili si zábavu. Ale to že se někde cítíme příjemně, přeci dělají primárně lidé...

3 0
možnosti
Foto

Poté co jsem došel asi do půli článku, kde si přečetl autorův názor, že: 

,,Nekuřák, by měl být naopak rád, že může v kuřácké hospodě sedět a zadarmo inhalovat cigaretový dým a nikotýn, který mu druzí kuřáci zaplatili." 

pak jsem seznal, že nemá smysl dál číst tak stupidní článek.Rv

1 1
možnosti
ZZ

To jste přišel o tu nejzajímavější část ;-D

2 1
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1436x
Autor se zálibou o psychologii,filosofii,ekonomii a politologii

Seznam rubrik