Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a39n 93N84o15v51á83k 6464114706323

Od té doby, co Petr Bílek přestal dělat šéfredaktora, jde úroveň celého časopisu do háje. Kdysi jsem jej odebíral, ale zrušil jsem předplatné, za ty peníze to nestálo. Ty sprosté demagogické útoky, které dnes Reflex provozuje jsou jen dalším dovršením úpadku kdysi výborného časopisu.

+1/0
16.1.2014 12:48

L27u93b59o14š 81C22h27l76u39m63s51k85ý 2940605158855

Souhlas, ale s těmi strážci demokracie jste mě skutečně rozesmál.

+2/0
16.1.2014 0:26

Z58d40e12n95a 20K65o94č85í 6855138811206

Vůbec nevím co kdo napsal, ale četla jsem v loňském roce 2 čísla Reflexu. Byla to žumpa a demagogie velkého rozsahu. Vůbec nedivím tomu japonci, že se mu ti redaktoři nelíbí. ;-)

+5/−2
15.1.2014 20:00

L42u57b16o19š 19C46h59l92u31m75s38k33ý 2770865148715

Asi před třemi lety jsem se o ten časopis definitivně přestal zajímat.

+2/0
16.1.2014 0:28

M19i53l98a33n 98S64l34a16v97í74k 5225614978734

Zkušenost říká, že zde napadanému fandit, správné jest.:-)[>-]

+4/0
15.1.2014 19:55

J28i77ř39í 17Č43u81m57p42e76l58í11k 5226646812121

Mladý autore,

Tomio Okamura musí, alespoň částečně vyhovět odpůrcům Zákona o obecném referendu, zejména z řad pravice a ještě, alespoň zčásti vyhovět ČSSD, které by

nejraději zmanipulovalo zákon tak, aby v podstatě byl bezzubý a nepoužitelný.

Ono to nejde všechno najednou. Až si na referendum trochu zvykneme a bude ve sněmovně trochu jiná sestava, tak se ty překážky zprava i zleva dají odstranit.

Důležité je, po 24 letech prosadit Zákon o obecném referendu tak, aby byl, alespoň reálně použitelný pro občany. Snad se to Tomio Okamurovi podaří a za to mu bude patřit dík!!!!!!!

+6/−2
15.1.2014 18:29

J78i28ř33í 60A32l75e42x14a 5586216775328

Starší autore, komunisto,

jaká je Vaše představa "jiné sestavy"?

+4/−3
15.1.2014 18:50

J98i20ř43í 34Č97u93m57p56e59l92í70k 5526316242751

Soudruhu Alexo,

jste na omylu, ale co s tím?

Jsou zabedněnci, kteří vidí všude komunisty, nebo si myslíte, že jste ještě v komunismu?

Vy se k nim řadíte, soudruhu?

+4/−1
15.1.2014 19:10
Foto

A75l50e32š 86P10r51e14s29l56e87r 5104744961852

Ale no tak. Reflex teď prodává sotva 20 000 výtisků, tak aspoň naštve Tomia, aby mu bezplatně udělal nějakou reklamu. Divím se, že zkušený Tomio na tuhle lacinou taktiku skočí...

+7/0
15.1.2014 18:21

M72a80r94e65k 59T57ů31m42a 4332128276162

Máte někde na to odkaz? Já mám informaci, že má náklad kolem 55 tisíc, nicméně přiznám se, že ta moje je asi čtvrt roku stará informace.

+1/0
15.1.2014 18:46
Foto

A35l51e84š 56P79r38e18s98l65e63r 5364344761792

Tak tohle vám nikdo neřekne, on je rozdíl tištěný a prodaný náklad. V tiskárně se dá nějakým způsobem ověřit ten tisk, prodaný náklad je ve hvězdách. Ale znám jistý časopis, který z 80% šel hned do sběru, ale inzerenti byli fascinováni tím číslem, řekněme 60 000 výtisků. A tenhle systém funguje dodnes, časopis má hlavní prachy z inzerce, ten prodej nic moc nevynáší...

+1/0
15.1.2014 19:32

M94a90r86e45k 96T28ů59m70a 4852228746862

Nevěřím, že by zrovna Reflex byl zrovna ten případ, většina článků tam je čtivá (podle mého názoru) a kupuji to každý čtvrtek. ;-)

0/−3
15.1.2014 20:50

S71y65l54v42a 26Š29p68o92r26k61o43v98á 9186719660964

ono 20 000 prodaných výtisků tištěného časopisu, který není prvoplánově bulvární či tzv. ženský, je docela slušné čísla...ale kromě tištěného a prodaného nákladu existuje třetí, pro inzerenty nejdůležitější číslo - tzv. čtenost (protože 1 prodaný výstik neznamená 1 čtenář - ale o něco víc)...a tu má Reflex téměř 300 000. Navíc se mi nezdá, že by z auditotvaných více než 50 000 klesl za 3/4 toku na 20 000 :-)

0/−1
15.1.2014 19:55
Foto

A29l19e54š 70P88r79e62s39l55e87r 5144984561642

Čtenost je to nejkrásnější číslo. Můj oblíbený časopis čte manželka, synové a jejich manželky, náš pes, sousedovic králíci a zaměstnanci sběrny druhotných surovin. Mnou koupený časopis si tedy přečetlo asi 300 čtenářů. Je to stejně důvěryhodné číslo jako usuzovat podle kliků, kolik si přečetlo lidí ten který článek třebas na blogu IDnes...

+2/0
15.1.2014 20:26

S65y72l81v92a 66Š51p54o32r47k16o64v82á 9626429570874

Možná byste si měl zjistit metodiku, jakou se zjiš´tuje čtenost...nemám na mysli to, co si vymyslí vydavatelé, ale Mediaprojekt...funguje až 20 let, metodiku má vychytanou a je všemi médii i inzertními psolečnostmi uznávaný

0/0
15.1.2014 20:31
Foto

A37l35e61š 62P50r76e67s13l97e90r 5134254861372

Se koukněte na jejich stránky. Sice něco tvrdí, ale berou za to peníze. Dáte víc, máte vyšší čísla, která nejdou ověřit. Zeptejte se nejbližšího trafikanta, jak jde Reflex na odbyt a získáte mnohem serióznější informaci...

+2/0
15.1.2014 21:19

S24y68l46v61a 95Š70p26o24r14k24o52v95á 9716479150154

Tak ještě jednou - Mediaprojekt je oficální a uznávaný výzkum, na jeho základě se vytváří i ceníky inzerce...žvásty typu jedna paní (jeden trafikant) povídal jsou skutečným odborníkům k ničemu...Když už nevíte, o čem je řeč, měl byste si alespoň zistit nějaká základní fakta...stačí kouknout na stránky Unie vydavatelů či přečíst pár čísel dvou odborných časopisů - Strategie nebo Media & Marketing

0/−1
15.1.2014 21:36
Foto

A27l29e80š 66P60r77e47s92l23e87r 5144774941742

Promiňte, neuvědomil jsem si, že ve zmíněných firmách pracujete. Ovšem vámi zmíněné tiskoviny nikomu nezaručí nic, ty dva "odborné" časopisy nikdo nečte. Unie vydavatelů mi připadá jako odborový svaz či nějaká multi-kulti organizace, co jen chce z někoho vydolovat peníze, aby mu pak mohla "poradit". Jenže taková rada náklad časopisu nezvýší a u Reflexu už vůbec ne. Pracuje tam ještě ta Doležalovic smažka?

+3/0
15.1.2014 22:44

S48y39l45v19a 90Š94p45o10r46k86o70v22á 9316469200534

V těchto firmách nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala (takže nevím, kdo ke pracuje) - zabývala jsem se kdysi českým mediálním trhem a byla jsem u toho, když Mediaporjekt vnzikal...ovšem za vše hovoří, kdy napíšete "...mi připadá..."Ano, připadat vám může cokoliv....Jenže kdyby to bylo opravdu na nic, myslíte, že by soukromé firmy dávaly do takového porjektu 20 let opravdu velké peníze? Mylsím, že v tomhle trh opravdu funguje - a kdyby to bylo na nic, těžko by vydavatelství, které zápasí s každou korunou, do toho ty peníza vrážela...A pokud se do něj zapojí všichni - tedy firmy, které si navzájem konkurují, tak se setsakra snaží, aby byla čísla co nejpřesnější a nikomu neubírala či nepřidávala...a právě proto ho uznávají nejen média, ale především zadavateéé inzerce  - a ti si své peníze a investice taky moc dobře hlídají

0/0
15.1.2014 22:55

P96a91v73e82l 43P29r76o46c31h53á48z17k65a 3472297393

8-o že není prvoplánově bulvární? Co to vzal do pařátů Šafr, je z toho akorát blesk dvojka Rv

+3/0
15.1.2014 20:48

S75y22l60v61a 55Š20p69o26r82k93o95v48á 9566119820694

no dneska v podstatě klasicky nebulvární médium (tak, jak bylo chápáno ještě v 90. letech) neexistuje - nemá šanci přežít, neb lid si to nežádá. Ovšem to, že se vám nelíbí, co píší, ještě neznamená, že je Reflex jako Blesk...koukněte někam na definici bulváru a pak porovnejte obsahově obě média - jsou totiž značně rozdílná. Pokud chcete mluvit o politickém bulváru - stačí kouknout na Parlamentní listy - ty definici bulváru jasně splńují

0/−2
15.1.2014 21:31

P92a52v72e86l 32P56r10o48c33h37á88z30k69a 3772337803

Nebojte, nedostatkem přehledu netrpím, Reflex jsem četl už jako puberťák, prababička si ho předplácela a schovávala. 

Na ten dnešní je škoda papíru a internetová verze si s Bleskem opravdu nezadá, že si navzájem inzerují, nebo dokonce publikují shodné články vám jistě neuniklo.

+3/0
15.1.2014 22:20

J26a38n 21H26a44n29á11k 6451765649548

On Tomio obecně umí pobavit :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UGFette7vOg

+3/−1
15.1.2014 18:10



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.